litet utrymme

Jag är så irriterad att jag har lust att slå någon men tar ut min frustration på att städa mitt lilla rum & då menar jag lilla rum, det kan inte vara större än 8 kvadratmeter nog ca 6.... Svårt att få plats med allt så det blir väldigt lätt rörigt, specielt eftersom jag inte har någon garderob så blir det kläder överallt. Men har lyckats få åt mig en klädhängare iallafall & ett gäng lådor i min hylla. Så lite ordning blir det iallafall.

Bättre att sysselsätta mig med något, ni kanske inte förstår mn ilska med de här med resan, men det som får mig att bli så irriterad är att jag har hittat flera stycken bra resor & så när jag ska boka den så finns dom plötsligt inte längre...

Ska städa lite mer & sen göra en snabbtitt om några nya resor kommit in....

Jag låter som en gnällig unge men de får man göra ibland, gnäll gnäll



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: