Grattis Faster Nettan !

Gårdagen bjöd på Italiensk mat på Roma & Bio med kusin, alltid lika trevligt & mysigt.

Idag har jag varit & friserat min Pudel hos Anki, som har sitt trim på Gävleborgs zoo, Anki är super duktig Tayra blir lika fin varje gång. Tusen tack nu har jag en mjukpudel att gosa med igen. Blev bjuden på lunch av broder inte allt för vanligt måste jag säga, men trevligt värre. Nu sitter jag hemma hos pappa i källaren & väntar på att han & syster ska komma hem & senare blir det att åka hem till faster som fyller år.

Men först blir det en promenad med vovvarna, Tayra & Malou som jag har med mig & så kommer pappa hem med Farmors hund Rosso. Tänkte att det skulle få hälsa i lugn & ro innan vi åker till "kalaset" det är tillräkligt med folk & uppståndelse där redan.



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: