Blicka framåt




Haft en perfekt avslutning på min lugna & stillsamma helg. På förmiddagen blev det agilityträning med en aning överladdad Sue, men efter att hon fått gasa ur sig lite gick det bättre. Nu längtar jag bara till hindrena är ute på planen igen så man kan träna när man känner för det & inte bara på bestämda tider. Finns en hel del att träna på & jag ser verkligen fram imot den här tävlingssäsongen.

Eftermiddagen/kvällen bestod av tacos & film tittande, kollade på James Bond "mannen med den gyllene pistolen". När vi var i Thailand åkte vi till platsen där delar hur den filmen är inspelad så det var rätt roligt att se om man kände igen sig & det gjorde man faktiskt.

Nu blir det natti natti, imorgon blir det att umgås med Karin & Carro. Fårse om jag & Karin kommer iväg & fixar ögonbrynen på salongen som vi pratat om så länge men som aldrig blir av.

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: