Jobb Jobb Jobb

Blev tillfrågad mer jobb i helgen så nu jobbar jag även hela söndagen, så det här blev en riktig jobbhelg. FREDAG, LÖRDAG, SÖNDAG men känns skönt att jobba in lite pengar efter Thailandsresan då är ju helg jobb bästa sätter med OB & grejer. Hehehe...

På söndagkväll efter jobbet ska jag åka iväg till Forsbacka för att hämta två hundar som jag ska vara hundvakt åt hela April. Två whippetgubbar, enkla hundar att passa. Kommer även passa hennes hus, så några dagar kommer jag även tillbringa i Forsbacka, men det är fint där så det blir bra. Massa fina ställen att gå med hundarna på & speciellt nu när det har blivit VÅR.

Nä nu ska jag dra ut med Sue & träna lite slalom så hon är lugn medans jag jobbar. Bus hunden!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: