Hur kan ett sånt program få sändas på TV

Jag måste köpa mig en mössa & ett par vantar. Vintern har inte börjat än & jag har redan tappat två par vantar... Hur ska jag någonsin lyckas hålla reda på¨ett par, vill ju köpa mig ett par fina skinhandskar men känns mer eller mindre onödigt då jag tappar bort vantar på någon dag.... Men någon form av vantar måste jag ha, höll på att förfrysa händerna imorse när jag var ut med dogsen.
 
Just för tillfället sitter jag i soffan och blir tvungen att byta kanal på tv:n då ellenshow började precis & det GÅR inte att titta på utan att få migrän & spyreflexer....
 
 

KOMMENTARER


finns vantar för iphone så man slipper ta av sig dem, då behöver du aldrig ta av dem och tappa bort dem ;)

Svar: Aah skulle nog vara någor för mig !
Hanna

2012-11-07 // 14:43:43
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: