Jag är inte bitter

Tisdag, en tråkig, grå & jäkligt onödig dag. En dag som vara finns för att fylla ut veckan... Iallafall så har jag tillbringat min tisdag först och främst i sängen. Sovmorgon till tio jäkligt värt! Jag & Lisa låg som två slagt i varsin säng när vi väcktes av min mobil som såklart skulle ringa, som vanligt! Det var jobbet som kallade så nu sitter jag på bussen påväg ut till bergby för att jobba några timmar ikv. Mer pengar till NEW YORK!!

Vad har annars denna "underbara" tisdag bjudit på, en långpromenad med hundarna där vi upptäckte lite nya promenadvägar & dessutom till Ica maxi.. Det är en bra bit bort från mig men vips så hade vi vist gått ända dit, så nu hittar vi dit gångvägen oxå, kan väl alltid vara bra att veta de. På tal om Ica maxi så HATAR jag när butiker gör reklam på varor med "super" bra rabatt och sen kanske har ett tiotal i lager enbart för att locka dit folk, så jag fick åka dit helt i onödan och komma hem utan dammsugare...

Nej nu ska jag luta mig tillbaka här i bussen & njuta av byfåne snack av bobbor.

Underbar tisdag på er med!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: