klipptisdag

Ligget utslagen i soffan, datorn placerad på magen & äntligen hemma rullar på tv:n. Äntligen hemma ah faktiskt men det är för att jag inte orkar byta kanal, men snart är jag så illa tvungen har lessnat på Martin Timells röst.
 
Blev ett svettigt spinnintervall pass på friskis tsm med Susanne & sen efter det torterade vi magen lite uppe på gymmet. Fick inspiration & ett nytt mål att sätta innan sommaren, bara att köra på nu. Känns så himla underbart att ha motivationen tillbaka !
 
Tillbringade några timmar på trimet idag oxå för att få Tayra att se ut som en pudel igen & jag blev nöjd med resultatet, nu är hon mjuk som ett lamm & luktar super gott. Synd bara att hon bor hemma hos mamma för tillfället då hon är skaddad så jag kan inte mysa med henne. Finns inget mysigare än att ligga & klappa/lukta på en nyfriserad pudel!
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: