måndagssysslor

Helgen har jag spenderat ute i byn med jobb på Hakke, var en lugn helg på jobbet. Väntar nu på att mamma skall komma hem så vi kan åka in mot stan, jag ska hem & hon ska jobba lite. Perfekt så slipper jag åka buss (Y)
Hundarna lämnar jag hemma hos mor, det tar imot men jag ska måla och har ingen lust att få svarta tassar över hela lägenheten, hoppas jag är klar med målningen redan imorgon så jag kan ta hem dom då. Så tomt & trist utan att ha dom hos sig, man bli lixom glad av dom på något vis. Mina lyckopiller !
 
har verkligen ingen lust att måla idag men måste få det gjort så jag kan sätta ihop sängen och får bort målarsakerna från lägenheten, är less på att snubbla över dem. Ett till måste denna vecka är att ta mig till återvinningen med lite skit.
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: