när tryggheten bränts

Så många frågetecken, så många frågor, så många måsten & så få svar... Jag har verkligen kastats in i något som jag inte har full koll över, allt med boupptäckningar, räkningar, försäkringar, fullmakter, beslut, lagen & så mkt mer. Alla människor säger olika saker & det den ena säger, råder den andra en att undvika... Jag blir helt yr i huvudet...

jag har egentligen ingen ork att ta tag i alla dessa saker, ska jag vara ärlig har jag ingen ork alls, jag är helt slut som människa, de ända jag känner för är att ligga i sängen... men jag vet att det inte hjälper mig, så jag sätter ena foten framför den andra & försöker ta mig framåt i allt de här.. Jag ska bita ihop & när benen inte bär då ska jag be mina vänner att stöjda mig... Jag vill kunna le igen & känna glädje, jag vill inte vara så här tom & ha så här ont i hjärtat föralltid...

KOMMENTARER


Finns här för dig <3

2013-01-15 // 08:23:53
Kusin L

Du är fruktansvärt stark Hanna, de ska du veta <3

2013-01-15 // 11:33:16
Anna

Du vet var vi finns vännen! Du är en riktig kämpe!

Kram!

2013-01-15 // 16:52:32
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: