min måndag

Haft en välbehövlig lugn måndag.  Jobbade ett pass på kliniken först (8-17), så roligt för var inne på operation idag. Alltid så intressant & spännande, har saknat det var ju med på en del operationer förr när jag jobbade tsm med mamma på hennes klinik. 
 
Efter jobbet gjorde jag dagens träningspass, som bestod av att bära hem 10kg kattsand från stan. Inte så lätt som det låter. Lyxade till det med Thaisoppa & avslutade kvällen med promenad tsm med Amanda, skvallret flödade som vanligt.  
 
Jobbar kortdag imorgon så för att hinna få lite saker gjordt så ringer alarmet 7 för att tvätta , & sen10 ska jag vara på plats hos Anki för att få Tayra klippt. 
 
Fårse vad jag hinner med mer innan jobbet kallar 15!
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: