min helg

min midsommar blev en riktigt traditionell  midsommar a la lingbo med släkten. God plockmat,  hela tjocka släkten samlad,  5kamp, jordgubbar,  rose, eldning i ringen, bad i tunnan (dock hoppade jag de), uppe långt in på småtimmarna & hundarna sprang fritt med alla andra hundarna. 
 
Så mysigt & roligt att alla hundarna går ihop & kan leka tsm.  Resten av helgen har varit lugn,  umgåtts med släkten, lagt i bryggan i sjön & ätit god mat. 
Påvägen hem till stan igen, åkte vi förbi mammas grav & lämnade en bukett med sommarblommor. Berättade för henne hur mkt jag saknar henne & att sommaren inte är densamma utan henne.  
 
Hemma i stan igen tog jag med mig hundarna & syster upp till klubben & körde ett kort agilitypass & sen en springtur hem på 3,5km. Kände att jag behövde röra på mig efter helgens inte allt för nyttiga intag i mat & dryck väg.  
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: