dag2,3 & 4

När vi vaknat & har längtat efter hotellfrukost så kommer vi ner till en frukost som till största del bestod av socker & fet. Det som fanns var våfflor,  korv, äggröra, supet söt yoghurt,  sockerflingor, mackor & det värsta av allt är att de fanns två påläggen välja mellan antingen jordnöttssmör eller smält cheddar ost. inte konstigt folk är feta.  
 
Senare på dagen åkte vi mot hamnen för att kliva på båten som ska kryssa med oss runt i karibien. Vi åker med royal caribbean, fartyget heter Quantum of the seas & är världens största kryssningsfartyg. Stoppen under turen är Haiti, Puerto Rico, St Kitts, St martin, Marinique & Barbados. 
 
De tre första dagarn kryssade vi bara utan några stop, de tog oss ungefär 2 dagar att komma till sån värme att vi kunde sola ute på däck,  men redan första morgonen när jag skulle ut å springa på löparbanan som ligger uppe på däck kunde jag springa i shorts & linne, underbart!  
 
De första dagarna var vi bara ute på öppet hav, såg inte land eller någon båt på 3 dygn. Har bara ragit det lugnt under dessa dagar, solat, badat, ätit gott & vilat upp mig. Tog några dagar för mig att varva ner,  men känner verkligen att kroppen behövde det här.
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: