Torsdag

Spinning idag inne på Friskis, men fy så otaggad jag var idag. Min ben var som spagetti redan innan träningen & huvudet kändes tungt. Men fan inget ska stoppa mig nu, nu är jag på G & kommer köra både i med & motvind.

Efter träningen kändes de jäkligt skönt att jag faktiskt gjorde det, tror det sitter mkt psykiskt. Man känner efter för minsta lilla för att hitta en ursäkt, gäller att även ändra det psykiska.

Kvällen bjöd på biggest looser & mörk choklad. Hade sätt fram imot en lugn & skön kväll, men vad som helst kan hända när ens mamma driver en veterinär praktik. Då min kväll fick jag spendera som veterinär assistent, vi fick nämligen åka upp till kliniken & hjälpa en förstoppad liten get. Vi fick tömma blåsan med hjälp av en kanyl, får hoppas att den mår bättre imorgon.

Så jag har i stort sätt precis kommit hem. Men tro inte att jag har glömt bort utmaningen bara för att kvällen blev annorlunda. Den är utförd !!!


Plankan: 30sek, 30sek, 1min, 30sek, 30sek
Jägarvilan: 1min, 1min, 30sek, 30sek

Känner mig stolt som delade in det i längre set, igår körde jag 30x6 & idag höll jag 60sek i streck vissa delar. Men fan vad det känns i mina ben, dom är slut. Kände det på spisningen idag & då ska vi inte tala om hur det kommer kännas på spinningen imorgon.

Dax för sömn & lagra energi!
NATTI!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: