Natt

Ja var ett tag sen jag skrev ett inlägg nu, men de blir bara inte av när jag inta har någon dator hemma i lägenheten, och i skoan är de alltid fullt upp, Har hänt en hel den ses sist men orkar inte skriva om allt nu, kommer en annan gång. Sitter här med Emelie och Anna-Lina (som sover) fast det var hennes idé att vi skullevara uppe hela natten :) men men sånt händer, jag & Emelie håller iallafall vad vi säger Anna-Lina ;)
Sitter här och lyssnar på hur svårt kan de vara? just nu, precis anna-lian hur svårt kan de vara.
Har varit en UNDERBAR vecka här i värmland nu, haft sol och jätte varmt hela tiden :) solat på balkongen vaje dag. och haft sommarkläder hela tiden, de är underbart. älskar verkligen sommaren vintern kan försvinna tycker jag. klarar mig utan den galant !  SOMMAR OCH SOL!
Snart är det sista oxå. Blir nog riktigt skoj ska vi se. Men de blir att stanna här i värmland iallafall ! SKoj! 
Men man får väl ta de lite lugnt beroende på varm man är så jag inte åker fast igen, de skulle inte vara så rockigt.  

Var hemma hos stina idag och bakade med henne och Anna, inför "vårdag" på skolan. Blev gott!  fast vad hade vi väntat oss. klart de blir de när vi bakar. Sket i skolan idag, hade ingen ork, stannade hemma och solade på balkongen istället, tvätta och städa lite med. det var välbehövligt kan jag lova. Blir att vara hemma från skolan imorgon med, orkar inte med den just nu, vill bara vara hemma och sitta på balkongen i solen och njuta.
Men nu orkar jag inte skriva mer, ska vara lite social med Emelie nu.

// Tjing

P.S  saknar min Carra enormt mkt ! <3

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: