Första inlägget då !

Eftersom alla skriver bloggar så får jag väl börja oxå (;
Jag ser upp din din blogg carro ;D ( caroehn.blogg.se ) nu fick du lite smygg reklam oxå bästis :D
Kom hem igår från Forshaga, så skönt att ha sportlov :D  elr ja mitt lov blir ju längre tack vare att jag var så klantig och såg till så att jag blev avstängd från min lägenhet i forshaga i två veckor, vecka 10 och 14. så jag blir hemnma tills vecka 15 om jag inte hittar någon att bo hos, men de blir svårare än alla tror ! har APU vecka 11 och 12, tog APUn här hemma i gävle så jag får bo hemma. Ja snart är de påsklov oxå. Fan snart är de sommar oxå ! Längtar Längtar !! Ska nog förmodligen jobba på kolmorden i sommar. Och så ska jag bo 3 veckor på Gotland med Anna-Lina om hon får följa med mig. De sak bli så underbart !

Ska försöka ordna så att ag kommer ner till forshaga nu på torsdag, jag vill ju gå på simon begravning, men har ingenstans att bo eftersom jag var tvungen att lämna in lägenhets nyckeln innan lovet ! men de ska nog lösa sig på nå viss, får ju bo hos palm eller lillen om jag vill, måste bara prata med mamma om tåg pengar å skit ! Plus att jag har ingen anning om vad man har för kläder på sig på en begravning, Svart?!  De kommer bli tungt att gå, men de känns ändå som jag vill,  vill ta ett sista farväl av min otroligt goa å snälla vän SIMON ! Kommer bli ännu värre än minnesstunden vi hade i skolan eftersom hans föreldrar begravs nu oxå  ! men man får väl bita ihop. VI har varandra vi som ska gå, vi får hålla hand allihopa ! <3

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få träffa min bästis carro igen, känns som en evighet sen!
Ska möta henne utanför ringbolaget, eftersom ungen har blivit så duktig och skaffat sig ett jobb ! Du har blivit småvuxen carra ! Sen ska vi dra å käka pizza, köpa godis ta bussen hem till sätra å fetta å se på film och bara mysa som vi kan !

Längtar redan !

image1

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: