Söndags morgon .

Vakna 10 utav att syskonen inte kan visa mer respekt utan börjar att springa runt å skricka när de vet att jag sover nere i källaren och inte har någon dörr till mitt rum, aja något positivt med de är ju att jag kommer upp tidigare och dagen blir längre ! (Y)

Och till min lycka hade susanne redan vart ute med Tayra på en morgonpromenad så jag släpp :D Tack så mkt susanne! Så jag satte mig och åt frukost halvt sovande och fick lyssna på en massa oviktiga saker, som vanligt alltså ! Efter de så gick jag å la mig inne i pappas och susannes rum med elin och kollade på slutet av en film som hon låg å kollade på, sen hamnade jag här nere vi min dator igen. Jag har en otrolig dragningskraft hit har jag märkt ! HEHE intressant morgon jag har haft, helt meningslöst att skriva om igentligen :P

Ska ta på mig träningskläderna nu och bege mig ut och springa en stund med Susanne och Tayra, får se om syster elin följer med på cykel. Måste ju börja fixa formen innan beach 08 (;     hehe, kan behövas !

Aja , nu ska jag bege mig ut i solen och vara hurtig !


image3


KOMMENTARER


Sweet 16´s blogg http://performance.blogg.se

godmorgon, va tycker du om bilden på Lindsay Lohan på min blogg? :)

2008-02-24 // 12:00:44

Hej vill du kidnappa björn gustafsson med mig? xD

2008-02-24 // 12:00:52

ha en bra dag!

2008-02-24 // 12:04:56
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: