Så förvirrande

Som jag sagt förr så finns det en viss person som jag inte kan förstå mig på, om jag bara kunde komma på hur du fungerade så jag kunde visa hur mkt du faktiskt betyder för mig, du finns i mina tankat hela tiden, inte en dag utan att du sveper igenom mitt huvud. Och tiden börjar ju rinna iväg nu, och sen försvinner du långt långt ifrån mig och jag kasnke aldrig änns mer kommer att träffa dig, och bara den tanken gör mig helt galet ledsen. Och till reda på allt så försvinner du iväg en vecka nu oxå, om de inte var tillräckligt lite tid kvar. Sen så kan de självklart inte bara vara de problemet när de gäller mig utan de måste ju bli en massa saker som blandas in i det hela. Som tillexempel att en person som vart tyst över ja ett halv år iallafall nu har börjat tala igen, det gör mig bara ännu mer förvirrad, då dyker frågorna upp i mitt huvud, varför?
Varför öppna munnen nu och göra allt ännu mer krångligt. Men de är inte så att jag vill att du ska bli tyst igen utan tvärtom jag blev jätte glad att att du kom tillbaka, men de gjotde bara mitt liv ännu mer komplicerat och svårt.
Så va fan ska jag göra ?!


KOMMENTARER


Kärlek är inte allt, har man vänner klara men allt, kärlek kommer och går det mesta tycker jag! Du kommer nog på något smart snart hur du ska göra. Lycka till

2008-05-16 // 16:23:31
Stina

Vet precis hur du känner hanna. och kan inte säga nått för att hjälpa till, för jag vet inte ens själv

2008-05-17 // 14:19:23
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: