Gårdagen/Dagen

FREDAG:
Blev att ta bussen in till stan, möta kusin, köpa ett par svarta stövlar och strumpbyxor.
Efter det drog vi hem till kusin på söder och började förfesta, sen vidare till christer och sen slutligen hem till Peter!
TREVLIGT!

LÖRDAG
Kom väl hem runt 7 på morgonen tror ja bestämmt, så de var bara att sova de få timmarna jag skulle få sova, för skulle ju ta 10 bussen hem till mig igen och jobba med mamma hela dagen. Lite operationer och tandsaneringar. Sen har det bara varit lugnt framför tv/datorn. Kvällen har även innehållit bokning av tågbiljette till Forshaga, blir att åka från Gävle 12.22 så är väl framma i Karlstad runt halv 7, så blir det bussen till Forshaga 19.10 så om jag har tur och att allt flytter på utan strul så ska ja vara framme runt 8 tiden, så segt en hel dag för att åka tåg!


Måste ju bara påstå att inget är som det var förr, är det till de negativa elr positiva?
-Ja de har jag inte listat ut än!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: