<3

Sitter här & funderar för mig själv mitt i natten om hur allt egentligen ligger till, hur JAG vill ha det. Inte vad du vill komma fram till utan vad JAG vill, allt är förändrat, inget är som det var. Jag drömmer om det som var, kommer det någonsin kunna bli som de "var". Det har jag ingen aning om, & samtidigt vet jag inte om jag vill veta. Jag har lyckats kliva över tröskeln, kommit över det värsta, vågar jag satsa igen är det verkligen det jag vill. Det här har inte bara varit för intet, det är inte bara du som inte vet vad du vill längre, jag har också börjat tveka. Jag vill ha det som var men det har varit, det kanske är sån här du är nu, du kanske har förändrats, tiden har sin rätt att förändra saker där den går. Det jag drömmer om & längtar efter kanske inte längre existerar, det kanske har paserat. Jag har börjat lekt med tanken....

Jag saknar dig så, även när du sitter bredvid mig & håller om mig saknar jag dig, dig som fanns då inte du som finns nu.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: