Lite uppdatering

Var ett tag sedan jag hörde av mig, men jag har haft så sjukt mkt att göra sista dagarna. Så ni får en liten snabb upptatering, för jag ska starx springa ner på stan & möta Karin & Anna-Lina.
Den 25:e
Blev utgång med brudarna, Karin, Carro J, Amanda, Chatrin & Ullis. Förkrök hos Karin och sedan vidare till Slick/Heartbreak, Sen när de stängde drog jag & Karin på efterfest hos Christian. På vägen hem mitt i natten elr ska jag kansek säga morgon stannade vi för att köpa mat och gissa vad vi fick kebab & mos de äkligaste jag ätit, så jag somna medans Karin åt ;) Sjukt galen kväll men så KUL !  Minns ni, Alltså ursäkta men vi behöver in taxin längre våran vän är nte kababel till att åka ;) HAHA !

Den 26:e
Vaknade lakomt pigg elr inte alls. Ner på stan med Kusin för att fixa det sista julklapparna, Skulle fira jul med pappas släkt idag, så tro inte jag blivit galen.
Fick:
*Bärbardator   :D
*Resväska
*Jätte fina tallrikar
*Smink
*En jätte bra rakhyvel
*Arband & lite annat smått & gott.

Sen på kvällen blev det till Interpool en sävng tog några glas & parata strunt.

Den 27-30:e
Åkte till Fredrik massa krångel med tåget men det orkar jag itne ta nu.
Umgåts med Fredrik & hans familj, var någon sväng till uppsala & igår var vi till Sthlm, gick på bio med hans syskon & mormor, mys. Sprang runt i stockholm & sen hem till Fredrik mormor & åt mat. Mysigt !
Hann in med mitt tåg så fick stanna en dag till, inte för det gjorde mig nå ;)
Så tog åtta tåget hem idag, & nu ska jag spring ner på stan fixa nyårsblåsan tillsammans med Karin & Anna-Lina.
Sen måste jag hem till min söta syster som fyller år idag, hela 13 år.

Grattis Snygging ;)



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: