18ÅR !


Ja nu var man äntligen 18år då, hade i vilketfall som helst en underbar föderlsedag.
Fick de bästa presenterna man kan få, enliget mig iallafall, en systemkamera av mamma, Canon EOS 1000D och ett konto där hon spart undan pengar sedan jag var liten, så Hanna är rik nu. Av min far fick jag en resa till Gbg med liseberg & Madonnakonsert samt en tre timmars dvd sedan jag var liten, tänk er tre timmar av bara hanna kan det bli mkt bättre.  Av Fredrik fick jag en underbar guldklockan & ett halsband. Sen har jag fåt massa mer.

Senare på dagen begav jag mig med kusin in till stan, hem till sätra, gjorde iordning lite saker sen kom flickorna. Käka middag som bestod av potatisgratäng och kött. Sen vart det ut till uteplatsen shota & dricka drinkar, taxi ner på stan, in på Slick, där de är 23 på lördagar, bäst helt enkelt ! Efter det vart det efterfest, om den kan man väl säga vad man vill, men en hel del skratt dagen efter bjöd den på. Bjudna på taxi hem av en kille som envisades på att åka med & hoppades väl att han skulle få följa med oss in, fast vi sa ett flertal gånger att han inte var välkommen, så framme i sätra sprang vi in & låste ut han.
Karins kommentar till taxichaffisen: Vi ska hem och käka prinsestårta & potatisgratäng sen smeta in oss i det vill du följa med och slicka av det! Haha !  klockren!

















KOMMENTARER


Susanne

Hallå där!

Madonna biljetten köpte jag!

2009-07-28 // 07:46:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: