Dear Friend

Måste bara börja med att jag saknar Stina så oerhört mkt. Har sanart gått ett vecka utan kontakt me dig, inte bra. Bara för att du ska ha din Apu mitt ute i ingenstans. Men jag hoppas du har det jätte bra och att allt med Spiken går bra. Men så fårt du kommer tillbaka till civilationen så bestämmer vi när jag ska komma upp tid dig, och denna gång hoppas jag på varmare temperaturer. Hehe^^ 
-32 grader var inte riktigt min grej.


Jobbade som en tok i onsdags närmare 12 timmar, så idag (torsdag) fick jag vara ledig. Skönt med sovmorgon. Igår när jag låg å skulle sova slog det mig plötsligt att de bara är 4 månader tills jag fyller 18 år inte alls länge, men då insåg jag oxå hur nära det är till studenten för treorna, och de gjorde mig mindre glad, inte långt kvar alls till sommare, sen är det bara ett år kvar för mig nere i Forshaga, hemska tanka faktiskt, kommer ju bli helskumt att flytta därifrån. Och sen kommer den stor frågan vad ska jag göra efter det, plugga vidare, börja jobba för att sedan fortsätta plugga, ska jag flytta hem till gävle, elr ska jag börja om på nytt ställe. Ja tur att jag har ett år på mig att komma fram till mitt svar.

Idag har jag inte gjort mkt alls, gått hemma å slöat och ätit kolor med syster. Snacka om onyttigt, sen har jag skrivit på mitt cv oxå, orka inte skriva klart hela så får fortsätta imorgon med det, är ju trots allt ledig imorogn oxå. Ska väl ringa några samtal imorgon så jag får det gjort, men jag gillar inte att ringa till folk, telefonen skrämmer mig på något sätt, vet inte va det är men att inte se personen men höra den om de är de som jag känner mig obekväm med, iallafall när ja ringer till främande peroner. imorogn blir en soft dag iallafall. Först ledig så jag kan sova, sen prommis med vovvarna i det förhoppningsvis fina vädret, sen in till stan med syskonen möta upp kusin å gå å bowla, ta bussen till resturangen å möta upp mamma och mormor där, efter det åka hem till byn å kolla på tv å bara mysa med familjen och kusin.
En kusin dag <3 


Pratade även med Fredrik en sväng, höll han sällskap medans han väntade på sitt tåg i sthlm, trevligt att prata med dig igen, känns ju lite skumt att inte träffa vännerna nere i forshaga på 4 veckor, dom som man annars umgås med varje dag.


KOMMENTARER


Stina

Lilla Gumman <3 Jag längtar tills du kommer upp! Saknar dej ju!

2009-03-27 // 23:06:40
Jag igen

PS. stoffe tkr det var lite elakt att du inte ens nämnde han. Han trodde att ni hade nått ;)

2009-03-27 // 23:08:20
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: