.Söndag.

Ja vad har jag gjort idag då vallat, tränat agility, pluggat Biologi B & Engelska & tagit det lugnt med Stina.
Just ja jag skulle skriva om vad som hände inatt, jo ja vakna mitt i natten av att det var några som stod & röck i min dörr & skrek. Fick panik, lyckades inte somna om förren klockan 6 på morogon, dock var det ingenting att bry sig om igentligen för det var min granne ovanför mig & hans vänner som hade varit ute på krogen & råka ta fel dörr. Men ändå blev så sjukt rädd att jag inte kunde slappna av på några timmar. Men att vakna av det gjorde verkligen att man fick panik. & Tayra är då verkligen ingen vakthund, hon hoppa bakom mig & gömde sig. hehe^^

Men nu ska jag återvända till mitt Biologi B pluggande det kan verkligen behövas, är verkligen sjukt svårt! Prov på torsdag, behöver verkligen plugg i massor för att klara det! HAHA gud vad många verkligen det blev här då  :P


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: