27.04.10

Tillbaka i byn igen efter att ha fått lite saker gjort inne i stan. Klippt & badat pudeln, fört över pengart till Sofie & lite annat. Hann med att sola en sväng med & sötmamma bjöd på thaimat. Jag får inte kamma pudeln förrens nästa gång hon ska klippas, för hon måste tydligen spara päls, men jag klagar inte alls över det. Kvällen kommer jag att spendera framför datorn då jag ska göra klart två arbeten & lite annat. Ska även ut & gå en sväng innan det blir mörkt, men än så är det ljust ett tag till.

Pratade med mitt sommarjobb idag med, ska testjobba där på torsdag bara för att se hur det är & så. Men lyssna på det värsta jag börjar 6 på morgonen, dock slutar jag 12 på förmiddagen, men jag säger bara herregud hur ska jag komma upp.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: