Haft underbara dagar

Kass uppdatering, ett under att det fortfarande är folk inne & läser. Men jag ska bli bättre från & med nu jag lovar.
Tänkte berätta tillbaka några dagar har nämligen haft några underbara dagar, då det är även därför jag inte bloggat då datorn lämnades hemma.
Tänkte börja att berätta om pappas överraskning till mig, det var att gå ut & äta därefter se Lars Winnerbäck på gasklockorna, det var helt otroligt bra! Älskar verkligen karln (winnerbäck alltså) så tack så jätte mkt min underbara pappa för presenten.
Sen på Torsdag åkte jag till Fredrik & stannade fram till måndag, hann med att göra en hel del under dessa dagar bl.a. fira hans mor med 50års fest, slippa & måla på bilen.
Sen fick jag min present av älsklingen också, vilket var en hel mysig present, han bjöd med mig till sthlm skärgård till hans mormor & morfars sommarställe i Flaxenvik, vi åkte till vaxholm som var en super mysig liten sommarstad åt god glass och bara hade det trevligt vid havet, sen på kvällen blev det lyxrestaurang vid havet, så vi satt där på terrasen i solen och mös, åt god mat & kollade på alla båtar. På morgonen dagen efter blev det frukost i lusthuset ungefär 1 meter från havet, så satt där i solen och tittade ut över havet och de stora finlandsfärjorna som åkte förbi. Helt underbart mysiga dagar, tack så jätte mkt för att du bjöd mig på allt detta!
Hem till Gävle på måndag då jag slog en pling till Carro, vi hade nämligen tänkt att gå ut & äta men Carro hade ändrat planerna till middag hemma hos henne tms med Chartin, Lina & Frank, vilket verkligen blev en super mysig kväll med god mat & gott vin !
En långt inlägg men ni som läst det inser kanske att jag har för många underbara människor i mitt liv så datorn hinner jag inte riktigt med, hehe!
(bild från midsommar)

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: