Farfars lilla flicka !

God morgon God morgon !
Låg & kollade på skidskytte inatt, någon repris tror jag det var. Jag är väl inget större fän av det men jag får lixom en nostalgi kick varje gång jag ser på det, tänker tillbaka på tiden då jag & farfar alltid satt & kollade på de och jag fick leta reda på de olika landsflaggorna åkarna hade i "Flaggboken" för att lära mig vilken flagga som tillhöre vilket land. Jag satt alltid i ditt knä i din fotölj, jag saknar vekligen dig och din otroliga värme. De var det bästa jag viste, jag längtade efter att få kolla på skidskytte med dig. Jag var farfars lilla flicka & det kommer jag alltid att vara även fast du i dagesläge inte finns kvar i livet, men du finns inom mig föralltid. & en sak kan jag bara säga allt flaggletande har gett resultat jag är faktiskt rätt bra på flaggor idag. De tackar jag dig för FARFAR <3




KOMMENTARER


Nettan

Hejvännen!

Läste precis de du skrivit om farfar!!!! snyft snyft snyft......

VÄLDENS bästa farfar, morfar o pappa!!!! <3 <3 <3 <3

Flaggor var han bra på...

Saknar honom varje dag......

Kramiz

2010-02-15 // 10:33:38
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: