Födelsedagar hit & dit

Händer mkt just nu, fullt upp hela tiden, kom hem från Jämtland i söndags då jag även fyllde år. Så har inte hunnit fira min födelsedag än, mammas present har jag redan fått, då hon betalade min lagning av systemkameran för 2500 kr sen ska vi gå på bio & käka ute om en vecka.
Igår jobbade jag hela dagen, vi kastrerade bl.a en bagge & sågade av hornen, gav lova er att det blödde en del. När man arbetar som veterinär assistent så vet man aldrig hur långa arbetsdagarna blir för kommer efter som hela tiden, folk ringer och har problem med sina djur. Men det är intressant samtidigt.
Idag har jag jobbat en sväng sen har jag tränat Charlie som jag är personlig tränare åt, han är komplicerad men det går framåt, hans största problem är väl att han är så EXTREMT ljudkänslig. Men det ska nog gå vägen.
Jag hann även med att gå en sväng på stan mellan alla saker, köpte en kofta till mig själv & så köpte jag Fredriks present han fyller ju år imorgon, hoppas han gillar det men det tror jag då iallafall. Sen på torsdag blir det ännu ett 50års kalas, då Fredriks mamma fyller 50år :)
Slänger in lite bilder från Jämtlandsresan :

























KOMMENTARER


Anonym

du skulle ju inte lägga ut bilden när vi fikade och du har händerna på rickards skalle...... du är så jävla elak. ska aldrig mer låna ut mina kläder

2010-07-28 // 23:34:42
Anonym

du är inte så jävla elak <333

2010-07-29 // 18:02:43
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: