Dagens bästa, värsta & mest ironiska ?!

Vi kan ju inleda inlägget med dagens bästa vilket var att jag FICK (alltså jag betala inget alls) ett VIP kort till Heartbrek/slick för hela 2010. Så nu kan jag gå på krogen gratis hela året plus att jag inte behöver stå i kön. Psst mina vänner, en av er kan vinna på detta med, jag får nämligen ta med mig en vän in som också slipper stå i kön dock får den stakarn betala de behöver inte jag. Känn att är överhuvudet här.

Då vidare till dagens värsta, något förfälligt inträffade idag när jag kom till jobbet, fick veta att den fina vita guldfisken hade dött, så de första timmarna på jobbet arbetade jag med ett brustet hjärta. Inte lätt inte. Men jag mår bra nu ni behöver inte oroa er, jag har bearbetat det under dagens lopp.

& slutligen till dagens mest ironiska händelse som inträffade när jag skulle sälja gerbiler, den lilla lämska saken bet sig fast i mitt finger & vägra släppa & bra försäljare som jag ska framstå som låsades jag såklart som inget hände, klappade de lilla fanskapet & väntade tills den skulle släppa taget, medans familjen stog & tyckte att deras nya familjemedlemar verkade så snälla & självklart sa jag att de var hur trevliga som helst, fast jag inte ville annat än att kasta fanskapet i väggen. Fick gömma fingret där de forsa blod så inte ungarna skulle svimma & springa skrickades därifrån i full panik.

När dagen nått sitt slut på gävleborgszoo tog jag mina både goda & hemska minnen & traskade hem till murran där jag & de två svarta farorna skall övernatta. Jag vet inte varför men Karin verkar tycka jag nått datanörd nivån åter igen.




Jag kan verkligen inte förstå varför ;)




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: