Slutet är nära..

Gud nu har jag gått min sista dag i skolan på gymnasiumet, imorgon sätts mina betyg så nu har vi bara festen kvar.
Hade en super mysig dag med klassen igår och kollade på våran kabaré, åt pizza & glass med jordgubbar. Riktigt mysigt, tränade på sången vi ska sjunga på balen och min Stina höll ett jätte fint tal för klassen. Många tårar under kvällen. Idag började vi med att visa upp våran karbaré film för alla eleverna på hundsport och våra lärare och det blev en sabla blandning av skratt och tårar, jag tror inte jag har fattat det här än, att om en vecka tar jag studenten och ska flytta hem till Gävle och aldrig mer återvända till mitt Forshaga liv... Gud detta kommer bli jobbigare än vad jag tänkt tror ja, har haft en konstig känsla i kroppen hela dagen.
Idag låg jag & Stina nere vid älven & solade, sedan tog vi en bakadpotatis på uteserveringen & bara pratade massa. Sedan vart det att städa lägenheten eftersom det blir förfest här hemma imorgon innan vi åker in nästan hela klassen till Karlstad för att äta på resturange och sedan blir det krogen. Ska bli så kul !

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: