Är här med Umeåbo

Äntligen är allt klart, på fredag åker jag & Stina upp till Umeå, skriver på kontraktet till vår nya lägenhet & blir umeåbor för ett tag framöver. Känns så himla kul att komma iväg från gävle, göra något annat & inte minst att bo tillsammans med min underbara vän Stina. Vi är lika galna båda två så jag har ingen aning om vart de här ska sluta. Men en sak är jag säker på & det är att det kommer bli en hel del hundträning. 

Känns som det här kommer bli hur bra som helst & att det kommer bli en underhållande tid framöver.
Glömde ju faktiskt att berätta att på måndag börjar jag plugga igen, men nu på umeåuniversitet. Känns lite skumt att sätta sig bakom skolbänken igen efter 1års studieuppehåll..


Så på fredag åker jag hem till mitt, Stinas & våra fyra vovvars nys HEM! UNDERBART!

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: