Skitsnack

Godnatt & sov gott, jag kommer göra er besvikna återigen när ni loggar in på bloggen & upptäcker att korten från norrland förtfarande inte har kommit längre än in i en mapp i min dator som jag så fantasifullt döpte till Långsele 2011. Ibland har jag verkligen fantasi till överflöd. En påhittig tjej är jag. Nä nu ska jag inte bjäbba massa strunt utan nu ska jag sova istället. För det känns ju mer nödvändigt än att skriva massa strunt. Plus att jag faktiskt ör väldigt trött trots att jag sov till halv elva ida. Men en helg i norrland sätter sina spår.

KOMMENTARER


Stina

Förstår inte va vi gjorde i helgen egentligen :P Det är inte förrän idag jag börjar bli som en människa igen! Så mkt som jag sovit de här dagarna har jag fan inte sovit på huur länge som helst! :)KUUL att ha er här!!!!

2011-02-22 // 12:01:14

ni börjar helt enkelt bli gör gamla ;)

2011-02-22 // 14:31:25
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: