Att man kan älska ett djur så mkt, är det normalt?

Det är intressant hur mkt man hinner tänka ut & planera under en dag. Just idag har jag planerat in en hel del saker som kommer framöver, kommer hände en hel del faktiskt speciellt på hundfronten när det gäller agility, men jag kommer även satsa en stor del av våren & sommaren åt vallning. Agility är min favorit gren när det gäller hundsport men vallning har faktiskt fångat mitt intresse, vallning är något man verkligen måste testa själv innan man fastnar för det. Som tur är har jag mina små stjärnor som är så himla duktiga, så nu VÄNTAR jag bara tills snön försvinner så jag kan börja träna på allvar igen. Det är väldigt surt att jag bor på fel plats för här i närheten finns det ingenstans att träna inomhus på...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: