Sötnötter

Idag såg jag ett super gulligt par som gick & höll handen, som vilket par som helst. Men det som var specielt var att mannen i förhållandet hade någon grad av downs syndrom & kvinnan var grovt överviktig. Dem var ute & motionerade & mannen peppade hela tiden kvinnan att gå fort när hon klagade att hon var trött. Sen säger han de gulligaste jag hört på länge just för att det var han som sa det:

Kom igen älskling, du måste gå fortare. Jag vill ju att du ska leva lika länge som jag för jag älskar dig så mycket!

Jag blev helt tårögd när jag hörde dessa ord, igentligen var det inget speciellt men jag tyckte bara det var så gulligt. Tänk om alla kunde vara lika mkt rak på sak!


KOMMENTARER


Åh, jag blev tårögd när jag läste!! Underbart!

2011-04-04 // 07:21:23
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: