21november

Slagen hjälte som dragit på sig en förkylning.... Helgen var helt klart en av dem bästa & vi hade så sjukt jävla kul! Skriver mer om helgen senare, just nu ska jag städa & hjälpa min lilla mamma här hemma, stackarn har dragit på sig lunginflamation mitt i allt annat. Så ska städa & göra det mysigt här hemma sen ska jag laga thaimat till middag är sjukt sugen på det, blir röd currykyckling med ris. Funderar även starkt på att ställa mig & baka bröd dagen till ära är lite sugen på att göra det faktiskt, ska kolla igenom skafferiet om allt till det finns hemma.

Nu ska jag fortsätta med mitt & återkommer senare ikv med bilder från helgen & en liten mer ingående info från bravaderna.

Tjadå!


KOMMENTARER


FARMOR

dET DÄR SER GOTT UT!!!!

2011-11-22 // 10:34:27
FARMOR

dET DÄR SER GOTT UT!!!!

2011-11-22 // 10:35:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: