solo i umeå

Ensamhet får en verkligen att fundera över allt & ingenting. Har kommit på mig själv flera gånger att alltid bara fundera över det som inte är bra eller de jag inte har. Från och med nu ska jag fokusera på det som är bra i livet, som att jag har Världens absolut bästa familj. Mamma som alltid göra allt för mig & stället upp till 100% oavsett vad, du är de finaste jag har i mitt liv & något jag inte klarar av att leva utan, de är du som gjort den jag är idag & du har gjort ett bra jobb mamma. Pappa som alltid står bakom mig i allt jag gör, han som jag känner mig så otroligt trygg med & som alltid vill ens bästa. Elin min alldeles egna lilla syster, som är lika mkt min bästa vän som syster. Vi gör allt tillsammans & lever livet tsm precis som systrar ska göra. Rickard min lille bror som inte längre är liten, personen som alltid får mig att le & känna glädje i livet. Han får allt att kännas så enkelt & värmen han ger är oersättlig. Min familj är mitt allt, tanken att mista någon är skrämmande, man hör hela dagarna folk som får genomgå något sånt. Ni fyra tsm bildar Hanna utan er skulle jag vara ingen, jag behöver vardera för att vara hel.

Sen har jag alla mina underbara vänner som får min vardag att bli så underbar som den är. Utav er får jag livskraft, glädje, lycka, trygghet, bekräftelse, värdighet, betydelse & ett underbart liv att leva. Caroline Karin Stina Anna-Lina Amanda Chatrin.

Jag lever i så många andras dröm, jag brinner för människans bästa vän hunden, jag har turen att få ha två egna & sju till i familjen. Jag lever tsm med 9 små underverk som jag älskar av hela mitt hjärta, alla har sin egen personlighet & det får mig att njuta utav det ännu mer. Många drömmer om en hund & jag får leva med det gånger nio.  Panza Maolu Troja Freja Molly Sue Tayra Lova Raxa, jag är lyckligt lottad som har dessa fyrbenta vänner.



Fokusera på det ni har inte på de ni lever utan, med den inställningen känns livet UNDERBART!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: