helgen är över

Herregud jag har fått in så mkt information & lärdom under dessa två dagar att jag har svårt att sortera allt & framför allt att minnas det. Min tanke var att skriva ner allt nu när jag kom hem men min hjärna var död (om man kan utrycka sig så), hamnade i soffan såg brynäs första mål & vaknade sen till slutsignalen & insåg då att de vann med 3 noll. Snacka om att vara med i matchen ;)

Nej men åter till helgen, nu känner jag verkligen att ligger jag bara i & tränar ordentligt så kommer den här tävlingssäsongen bli toppen. Men där har vi en av mina ABSOLUT sämsta sidor & det är att ta tummen ur & göra saker. Jag är expert på att planera men att sen verkligen göra det är jag värkligen sämre på. Nu är jag taggad & känner att det ska bli så otroligt roligt oxå eftersom vi har fått ihop en träningsgrupp på klubben. Mer motivation att träna flera än att stå & nöta själv. Så om ni märker att jag ligger på latsidan så skäll på mig för hunden blir ju inte yngre !

Nej nu ska jag ta med mig hundarna upp & sova. Fullt upp imorgon som alltid känns det som. NATTI


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: