Minnen som är bra för kroppen

Åkte upp till ockelbo som sällskap till mamma då hon skulle lämna Elin hos Elin. Kom på mig själv att sitta & små le för mig själv då jag satt & tänkte på allt som jag & Carro hittat på då vi var i Elins ålder... Shit ibland saknar jag verkligen dessa tider. Men fan va kul vi hade vännen, minnen som jag allltid kommer bära med mig...

Dagen annars har varit lugn, är förkyld så hoppas bara på att det inte ska ha blivit värre tills imorgon. Please GUD gör mig frisk snabbt. Te med honung & nässpray har varit min bästa vän idag om man säger så, mina planer som var att umgås med flickorna idag fick jag ställa in... Imorgon är jag "zoo" vakt (alltså alla djuren hemma) så får bli en lugn dag imorgon oxå.

På fredag ÄR jag frisk & tänkte hitta på något med flickorna!

 





NATTI


KOMMENTARER


<3 vilka tider älskling!

2012-04-13 // 11:26:09
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: