solig onsdag

Nu börjar det närma sig, på söndag ska vi vara ute helt ur huset i bergby, har packat, städat, rensat & slängt tonvis med saker känns det som. Men nu börjar man äntligen se att det börjar minska & att det inte är så mkt kvar att göra. Tur att jag har så snälla människor runt mig som hjälper mig med allt med flytten. Igår kom Mia efter jobbet & hjälpte mig att köra MASSA skräp till tipen & sen kom även mormor & min morbror ner med släpkärra så vi även fick iväg de stora sakerna. Så himla skönt att det börjar närma sig sitt slut nu, men det tar sin tid att flytta ut ur ett hus man bott i sedan 1999. så sjukt med saker man samlar på sig. Hädanefter ska jag göra en ordentlig rensning varje år så man inte samlar på sig så mkt skit !
 
Annars då vad har dagen bjudit på, det har faktiskt varit en helt ok dag, våren har kommit till Gävle, hoppas det är för att stanna bara. Satt på balkongen i solen ett tag tsm med murran. Sen bestämde vi oss för att käka lunch på George, var så sugna på kycklingsallad. Satt & pratade skit som vanligt, hoppas ingen bekant till offren var i närheten ;)

Sen kom samtalet in på resor, & jag som trodde jag skulle på ut en piss lön nu i mars, blev glatt överraskad att jag har så mkt kvar efter att ha betalat alla räkningar. Så är sjukt sugen på att ta en sista minuten en vecka & bara komma bort, vila upp sig, SOLA & dricka goda drinkar. Skulle vara den optimala avslutingen på allt jobbigt som varit nu, för på söndag är vi ju klara med radhuset & det skulle vara så underbart att åka & komma hem å starta upp helt på nytt !


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: