Första katten har flyttat

Dagarna bara susar iväg, men det känns mest som att jag står still, i fredags var det sju veckor sedan du somande in & det känns helt overkligt att du varit borta så länge från mig. Jag saknar dig varje dag som går & tänker på dig hela tiden. Jag önskar bara att du kom tillbaka att det här aldirg har hänt & att allt varit en hemsk mardröm.....
 
Första katten har flyttat nu också, det blev fina Moody som fick flytta till Mora. Känns bra eftersom man kanske kommer få träffa honom i framtiden då han har flyttat till mormors brors grannar. Hoppas att han har det bra, men det tvivlar jag inte alls på.

Moody på bilden :
 
 
 
Det finns fler katter hemma hos oss som letar hem, hör av er till min mail adress om ni är intresserade av en katt eller om ni känner någon som är det. Min mail adress : [email protected]

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: