kattkärring

Nu har jag bestämt mig, jag kommer att behålla två av våra katter, Nox en blågrå långhårig kille & RuPert en vit långhårig kille med odd-eye(ett blått & ett grönt öga). Jag har velat fram & tillbaka om hur jag ska göra, om det kommer att fungera & om jag kommer bli låst när jag har dem. Men jag har bestämt mig för att ta dom med mig hem till min lägenhet, dom är innekatter nu så det blir inget problem att ha dom inne.
 
Folk ska alltid vara med & lägga sig i vad andra skall göra, dom tycker att jag bor för liter. Visst jag bor i en etta, men min etta är inte på 19kvm utan den är faktiskt på 42kvm, så dom kommer inte bo i en skrubb. Visst det blir mindre men inte så litet att dom inte kan röra sig. Sen har jag fått höra att jag skulle bli låst, att jag inte skulle kunna göra något om jag tog dom, men så himla svårt är det inte att hitta kattvakt, plus att jag heldre har mina små pojkar & kansken inte kan åka iväg på allt jag vill.

Har iallafall bestämt mig för att ta med mig dom & det känns så himla rätt.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: