Härlig torsdag

Vaknade upp till en ledig torsdag, så skönt. Gick upp, ser att solen lyser ute & tar med mig hundarna på en skön morgon promenad i solen. Hur underbart är inte det, sommarvärmen har kommit tillbaka & ingen är väl gladare än jag för det, sommarmänniska som jag är.
 
Sen kom Amanda & plockade upp mig, för att sedan åka vidare till Ikea & Owes, köpa lite smått å gått till lägenheten.  Hittade en så himla fin tv-bänk, såklart fanns den inte i  lager men skulle antagligen komma in i slutet av veckan/börja på nästa. Så skall åka tillbaka dit å kolla då. Älskar att jag fått tillbaka lite sug efter att få iordning i lägenheten, har stått still ett tag. Köpte lite annat smått å gott men, två hyllor till köket, doftljus & en så söt liten fågelholk som är en ljuslyckta att ha på balkongen.

För att fira att värmen är tillbaka så åt vi lunch ute vid vattnet på Gävle Strad, så himla mysigt. Nu skall jag åka iväg & hämta mina skor som kommit från USA på posten, spännande hoppas de passar.

 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: