All for one

Vaknade för en timme sen, skönt att kunna sova igen. Och min röst är tillbaka precis som den ska vara, ingen feber och min hals känns ändå ok så jag kan äta iallafall. that´s good !
Så framtiden se ljus ut för min del nu, allt dåligt börjar gå över till bra och snart får jag återkomma hem till forshaga. Vilken lycka säger ja bara, äntligen få bo i min lägenhet. Slippa syskon and shit.
Och så saknar jag självklart alla UNDERBARA människor som jag saknat lika mkt som gud saknar frid på jorden.
Men jag har faktiskt saknat skolan med, de kan låta konstigt men är för de sant. De är faktiskt en anning segt att sitta här hemma helt själv när syskonen är i skolan, mamma på jobbet och alla ända oxå är i skolan. Ja de är bara jag och dem 7 små dvärgarna hemma elr oxå kallade hundarna.
Själv får jag nog ett nervsamanbrott snart på dom jäklarna och speciellt på herr valp, tror min mor gav han något i maten idag, för han är totalt galen uppe i taket och nere på golvet på samma gång samtidigt som han är både på övervångingen och nerevåningen, och så går munnen i ett på han, jävla idiot säger jag bara ! Samtidigt som fröken Troja är ganska duktig på att haka på honom, så istället för en idiot blir de två. Jo men vist jag älskar hunder älskar dom IBLAND !  Men nu har faktiskt idioterna lagt sig ner för att sova YES ! Och på tal om inget så kom jag på att min ekonomi INTE är på topp just nu elr ja de kommande månaderna. Ska köpa nya skor och lite nya kläder innan måndag och då tar allt slut, elr ja jag har inte änns pengar till de men ska försöka gulla åt mig av pappsi. Sen blir ja pank fram till den 20 och då ska jag köpa Peace&Love biljetterna och de går på 1300 kr och min månads ekonomi efter hyra å mat är runt 1500 kr. så blir ca. 200 kr att leva på i maj, skoj väldigt skoj ! Jag som vill köpa mig en sommar jacka oxå, men aja man kan inte få allt som mormor säger!  Men jag löser de jag ska köpa mig en Triss lott och hoppas på att PLÖTSLIGT HÄNDER DE! men de är nog mkt att hoppas på men what ever, lite spänning just då iallafall.
Idag är jag en duktig flicka sitter och PLUGGAR, stolt över mig själv !  Känner att jag är på topp idag. de är bra!
Jag funderar på om jag ska ta å hämta min sista frukt & bär dryck som jag fick av min super mormor, men vet inte om ja vågar, för nu sover alla hundarna runt om mig å om jag går vaknar förmodligen drygot, och vet inte om jag vill riskera. äh, jag får chansa lite men skulle nog inte gjort de för nu är de full rulle på han igen ! (Y)
Så nu sitter jag med Malou i knä och dom övriga 6 drygar sig.

Prata nyss med mamma i telefon och hon skulle snart komma hem och gå ut å gå med hundarna en längre tur så dom lugnar ner sig, eftersom jag inte får anstränga mig elr gå ut för läkaren förns på fredag, imorgon alltså. Kan ju lova att jag är less till 100 % att sitta inne, spec idag eftersom jag känner mig nästan frisk.
Prata lite med böppan han nämnde att de var 16 grader varmt och sol nere i forshaga idag och de gjorde de ännu surare att vara hemma i gävle eftersom här är de molnigt och kalt, men jag har ju tur som åker härifrån snart ! De börjar väl bil dax att kolla lite på sommarkläder :D

image98

// Tjing

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: