Back in town

Ja så kom man tillbaka till Forshaga igår då, runt 3 tiden. Fick sitta i trappuppgången i en och en halv timmen innan vi fick tillbaka nyckeln till lägenheten. Vi fördrev tiden med att fika och spela med andra ord i trappen. Våra grannar tyckte nog att vi var lite underliga. Sen kom Olle å lämna nyckeln och vi fick storma in i lägenheten. Så underbart de var att komma tillbaka in kan jag lova! Packa upp lite sen drog vi ner till folket. Den första jag mötte på var SÖTIS STINA ! Hehe Stina såg mest ut som en fågelholk , eftersom vi hade lurrats att vi skulle komma ner på måndag kväll. Men de var underbart kul att se henne igen. Och ännu gladare vart nof Tayra utav att få träffa Igor Stinas vovvo igen.Sen blev de att hälsa på massa folk och säga HEJ ! Gick en sväng till Anders, men skulle nog låtit bli eftersom jag fick hela håret nergäggat med DAXVAX, är fan nästan helt omöjligt att få bort, så fick tvätta håret med diskmedel fan 4 gånger innan de vart okej, Men bara så du vet ska du få igen, glöm inte de ! De blir synd om dig. Gick en långpromis med hundarna oxå, var skönt att vara ute å gå lite efter en lång bilresa.
Nu sitter man på svenska lektion och har INTE gjort ett skit, bra början hanna efter 6 veckor borta ! GoGo (Y)
 Men nu ska jag, Anna-Lina & Stina dra oss till matsalen för att sen ha idrott...

image108
// Tjing

KOMMENTARER


Hörrö Hannabruden, hör av dig till mig så fort du ser det här, endera i min blogg eller helst av allt på msn. Eller sms.. 073 813 48 96.. ;) kram!

2008-04-08 // 15:07:41
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: