Sjuk igen

Ja vaknade imorse med lite ont i örat men sket i de och gick iväg till skolan ändå. Men de blev bara värre och värre och till slut stod jag inte ut mer och gick till skolasköterskan som kolla, och hon tyckte att de var lika bra att jag skulle till vårdcentralen, så de var bara att sitta i skolan och vänta tills min tur att gå dit. Anna-Lina följde med mig dit oxå snällt ! ^^  När de blev min tid så hade de tydligen kommit in någon akutpasient så fick sitta och vänta i 40 min till. Väl där inne konstaterade läkaren att jag hade en EXTREM inflamation i örat inte konstigt att jag hade så ont då ! Men de som var konstigt äratt jag redan äter medicin mot halsflusen och har två dagar kvar men de blir bara att plussa på 10 dagar till. Fan blir så less på allt, kan aldrig vara frisk. Men jag får väl gå på ipren för har inte tid att missa skolan nu eftersom jag vart borta så länge. 
Så nu ska jag gå över till mitt skolarbete om majsormar så jag inte kommer efter med de oxå ! 

image110

Sommar tack !
// Tjing  

KOMMENTARER


AJ, stackare..krya på dig. Kanske lite uppiggande att läsa min blogg :)

2008-04-10 // 14:38:28
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: