Söndag

ligger här i stinas säng, stina själv sover. hehe sötis ! trött sen igår! går inte in på de nå närmare... Punkt slut !
Kvällen hade ju iallafall något bra med sig ! Fast jag kan fortfarande inte förstå mig på dig... undra om jag någonsin kommer göra det ! tror faktiskt inte det.

har vart ut på en promenad med hundarna med Stina och Matilda. Vi hade nog samma samtalsämne hela vägen. hehe. Fan en sak kom vi fram till iallafall att fritidsvärdarna lever i sin egen värld med sina egna regler ! jävla idioter säger jag bara. tror att dom kan göra vad dom vill.

Men men ska dra till ICA snart ska köpa mig nå att åta och så ska vi köpa lite naturgodis, har fan blivit beroende av det sen jag flytta hit, så jäkla gott ! Sen ska jag och stina dra till skolan och plugga. de är behövligt kan jag lova ! Men jag sak nog se till att det blir en lugn kväll och sova tidigt, eftersom jag nog kommer ha nationellt muntligt prov i eng imorgon, och det är ju inte min starka sida precis! NOTNOT !  Och skolan har ju som sagt tänkt skicka hem alla under valborg men dom lär ju inte lyckas tycker jag. men det könns ju nästan lika bra att åka hem eftersom dom ska ha JÄTTE koll på dom som är kvar här. Pratade nyss med Carro och Amanda, de verkar bli ett jäkla drag hemma och dom ville ha hem mig så, det blir nog bra att åka hem! Saknar mig brudar jätte mkt ! Så det blir nog bra att åka hem ändå! Fast det kändes segt först. men men ! Och så kommer det bli skönt att träffa mamma igen, känns som det var jätte länge sen men de är bara tre veckor !
Men nu ska jag väck stina och tvinga med mig henne till ICA !


Jag hoppas nu
men de borde jag nog inte
eftersom dina ord
bara är ord
oftaste !

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: