Stay with me

Denna dag har vart underbar !
Fick 800kr till skor av mamma, när hon hörde att pappa sa nej när jag bad han. Mamma är SNÄLLAST !
Så tog ett bussen in till gävle där kusinKarin möte mig. Gick och kolla lite överallt efter ett par fina sommriga skor, hittade ett par inne på Scorett, FredPerry blev de. köpte även en shortklänning på B.Young och ett grått linne på gina. Och efter att jag å kusin flängt runt på jakt efter "Pip" så fann vi det till slut, efter de gick vi hem å lata oss hemma hos kusin tills min buss gick. Oj just fan glömde att jag klippt om luggen lite oxå !
Så tack för en trevlig dag kusin, kommer sakna dig JÄTTE mkt när jag åker tillbaka ner till Forshaga. Men du ska ju komma å hälsa på mig !
Och kusin jag ska följa ditt råd, jag ska satttsa ! haha ^^
Väl hemma har jag bara mysit med mamma och Sol-Britt. Lite plugga har de oxå hunnit bli, vilket jag ska fortsätta med nu..inget jag ser fram imot direkt. men sånt som måste göras.

image107


// Tjing

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: