Tisdag

Hem färd idag, rikltigt skönt ! Blir att åka från Karlstad kl:17.00 med Stina. Skulle igentligen åkte hem imorgon kl:10.00 men jag orkar inte gå upp så tidigt så jag bokade om de, ändå problemet var att de kosta 784 kr istället för 250kr men mamma är snäll och lät mig åka på de tåget iallafall !
Ska bli underbart att komma hem iallafall, har nog aldrig haft en sån här hemlängtan, så tisdagen ska jag mysa med min kära mor och syskon. Min snälla far hämtar mig på tågstationen och skjutsar hem mig så jag slipper ta bussen sista biten. känns som om det var evigheter sen jag träffa han sist.

sitter här nu p.g.a att jag missade att vi hade nationella idag och jag vågar inte gå in och störa dom andra, så jag vet inte hur det blir med de provet nu. men jag borde ju få göra det en annan gång hoppas jag iallafall. annars är det väl som det är !

KOMMENTARER


Emelie

Men Hanna då :p hehe du kan ju göra nationella med mig nu ju! =)

2008-04-30 // 12:37:34
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: