Vår

Har vart ledig sen tio över tio, börjar inte förrens kvart i fyra tror jag, elr om de är tio över tre. aja ungeför lika (=
Nu är de iallafall riktig vår här i värmland kan jag lova ! Blommor, fågelkvitter, sol, värme då menar jag riktig värme, knopp på träden, mygg (mindre trevligt men) och de går att äta glass ute utan att frysa. Så himla skönt väder nu !

har idag inte gjort mkt alls, bara haft en lektion och de var engelska och då hade vi bara muntliga övningar och de är soft, så den lektionen var inte så speciellt ansträngande mest kul ! Sen har vi inte gjort något alls, har suttit och kollat lite på internet, sen suttit nere i sofforna, gått till matsalen, efter de tog vi en sväng hem till lägenheten satte oss på balkongen och mösss i solen, pratade även lite med mamma i tele. Sen gick vi förbi ICA på vägen tillbaka till skolan och köpte varsin glass. mumms riktigt sommrigt det ! Så underbart med sommar eftersom jag inte alls är någon vintermänniska. Men jag tyckte faktiskt att den här vintern var helt ok.

Idag ska jag och min sambo Anna-Lina bli bjudna på mat av palm och sen blir det mys med vattenpipan. Trevlig kväll ! Men nu ska jag återgå till skoljobb jobba hårt !

image119



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: