Everyday


varje dag och varje sekund hela livet ut!
påmin mig inte om det tack.


Ja mkt har hänt sen sist, cityfesten bland annat, men de skriver jag om en annan gång har inte ork till det nu.
Har vart på manikyr och bil-bing, ny har jag blivit både snyggare och fattigare, för inte vann jag nå på bingot, va hade jag väntat mig egentligen jag vinner aldrig på sånt. Men några trevliga timmar tillsammans med pappa, Susanne och syster vart det, skratt och tokigheter smo vanligt. HEHE^^  Idag har jag satt mig in i mitt nya liv, och den här gången ska ja fan ta och lyckas oxå. De är va jag hoppas på! Idag är jag fan stolt över mig själv har cyklat å gått värta långt med hundarna, Hanna har vart hurtig idag ! En punkt sätter vi efter det, nu ska jag förtsätta med mitt, kanske vara social med mor & syster.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: