Måndag

Var ute med vännerna igår, skojigt värre, var hos Emelie först, efter ett tag med letande efter skjuts lyckades vi fixa åt oss det och åkte vidare till Malin där det var en aning folk! Rolig kväll.

Idag har det vart en vanlig lång skoldag från 8 till 5 så äckligt långa skoladagar vi har, varje dag lika lång. Menmen man överlever! Efter skolan gick jag, Stina, Fredrik och Simon till ica och köpte lite saker till middagen. Killarna lagade mat medans jag och Stina latade oss. Blev riktigt gott, ni är fan grymma på att laga mat grabbar. Efter det åkte jag och Stina till ridhuset och tränade hundarna en stund, vart agility, gick väl kanske inte så där jätte bra, men det var en helt ny miljö för Tayra, Hon har aldrig varit i ett ridhus innan så var nya lukter, nytt underlag och nya annorlunda agilityhinder. Men de är så kul att se på henne för man ser verkligen hur kul hon tycker det är, nu börjar farten komma igång oxå! Riktigt skoj !
Efter det åkte vi hem till Stina igen där Fredrik och Simon väntade. Blev att fika lite.
Sen hade dom köpte en chokladkartong och ett litet kort till mig och skrivit förlåt. Ni är för gulliga! Dom hade nämligen klippt av pälsen på Tayras huvud, så nu ser hon inte klock ut, men de växer ju som tur var ut igen. Så nu ska jag väl plugga lite innan jag hoppas till sängs!

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: